Alla inlägg den 11 december 2009

Av emma - 11 december 2009 23:06

Åh så brilijant, jag fällde en skvätt glädjetårar tillsammans med kvällen och årets vinnare av idol,vilken kille! Och vilken söt flickvän som steg upp på scenen, hade jag inte vågat :S jag hade nog gömt mig bakom tvn hemma och försökt vara någon form av stöd ;)

så jag hade som många andra rätt,när han klev in på auditionen så visste jag att han skulle minsann kamma hem hela tävlingen :)

Nu ska jag krypa ner med musik i öronen, riktig musik.. de är mer en musik faktiskt,mina gudar :) Groundation,det är förreseten av dem jag fått alla fina citat som jag avslutar mina inlägg med ..


We na forget-

Av emma - 11 december 2009 14:08


I väntan på att Moffe & momme ska hämta sitt barnbarn och sin dotter för pepparkaksbak,så roa vi oss med lite webbcams-fotogarfering   


        

Av emma - 11 december 2009 12:55

  


En myskväll i all sin ära..

MYS är för det andra det bästa ordet jag vet,mycket kan beskrivas och upplevas som mys..so mys vidare:)

Av emma - 11 december 2009 12:37

Jag gillar inte lego,jag tycker om att bygga det,men absolut inte att städa upp 4kg smålego,och dessvärre har min dotter kommit på att städa är så lagom kul,och hon undviker det så när som på när fredagsmyset hotas bli indraget, men nu har det gått upp för Leah att hennes mamma sällan lyckas med att vara konsekvent,och då får legot ligga där,ja verkligen överallt och det smärtsammaste upplevelserna rent fysiskt här hemma är för närvrande att sätta foten på en stenhård vass legobit.

Då kan inte ens jag låta bli att svära åt legobitarna.

Men så kom jag med den brilijanta ideen,soppskyfflen fixar legohavet på ett smidigt sätt,och så tjofs ner i legospannen igen. Legot fick just sin existens här hemma utökad med sådär några år(!)


Idag ska det lussefiras,leah har tränat intensivt på refränger som innehåller ordet lucia och hon har även remixat en alldles egen lussesång. Moffa & momme är de lyckliga som ska skåda mitt o leahs lilla luciatåg, min medverkan förklarar jag med att ja måste ge min dotter 100% moraliskt stöd ;) eller så var det lussekatter & peppkarkakorna jag måste göra mig förtjänt av   


Tar med mig sparringsgrejjerna så ska jag hetsa lillebror till att ta ett pass :)

känner att jag måste vara lite grundtränad innan jag ger mig på boxningen på allvar.



kärlek till er!



Babylon rule them-

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards