Alla inlägg under oktober 2009

Av emma - 27 oktober 2009 11:56

ja,helgen var i denna meningen..en rolig fest en mindre rolig söndag,som jag alltid säger efter en helg med vinglaset.

Sista gången jag dricker något med alkohol i!!så när nästa festtillfälle kommer-sådär vi nyår kanske..så är mina ord bortglömda igen..och nyårsdagen blir lika rolig som i söndags..


Nu är jag utvilad,nåt sådär och tackar Mamma som ställde upp som barnvakt till lilla Leah,som var en runda på Ikea med dem och fick sig en fin sänghimmel som underlättar för leah att sova själv på sitt rum ;) hon är jäteduktig och sover där inne hela natten för att sedan krypa ner jämte mig sådär framåt morgonen,och det är inte jag redo att klara mig utan,det är goset som gör min dag :)


Kärlek till er mina fina :)

Av emma - 17 oktober 2009 21:44

Leah & hälsa är bundisar,Elsa är ingen "liggaiknätkatt" men hon hänger gärna med Leah på en tur i lägenheten

 

  

 

 

Boxer är världens härligaste hund!

Nedanför kommer bilder på 2 andra boxerhanar jag "känner" ,min fina vän kajsa & hennes sambos "små" killar.Och vid ett besök hos dem,blev det mycket gos och lek med Leah :)

tänk att lille Troll kommer växa sig såå stor !

 

  Abbe! Cico!       Leah  Mysas med cico!

 

Av emma - 17 oktober 2009 20:31


När jag skulle pussa min leah godnatt,så sa jag :Älskar dej min fina pärla,

då kommer den ursöta kommentaren från hennes lilla mun, mamma,jag är ingen pärla,jag är ju ditt hjärta :)

ja,kärt barn har många namn..inte lätt att hålla reda på alla för en treåring ;)


  

  

Av emma - 17 oktober 2009 20:30

      

Av emma - 14 oktober 2009 20:57

  

 

Flowers in your hair ...

Av emma - 14 oktober 2009 20:47

nattningen tog väldans lång tid,men jag upptäckte vilken härlig unge jag har här hemma, hennes fanatsi överträffar allt :) hon berättar med sån inlevelese så man hamnar mitt i hennes saga och värld.

Ikväll berättade hon om alla djur hon träffat, förutom hundar & katter, hade hon åkt på ryggen på ett spöke, och träffat lejon och tigrar, stora spindlar och ormar ..härliga Leah!

 

    

Av emma - 14 oktober 2009 13:22

Sannerligen är dessa killar bästa vänner, trots alla "fighter" så finns det kärlek !:)

 

 

  

Av emma - 13 oktober 2009 20:34

du fina plutta Glad



          

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards