Direktlänk till inlägg 11 december 2009

Lego

Av emma - 11 december 2009 12:37

Jag gillar inte lego,jag tycker om att bygga det,men absolut inte att städa upp 4kg smålego,och dessvärre har min dotter kommit på att städa är så lagom kul,och hon undviker det så när som på när fredagsmyset hotas bli indraget, men nu har det gått upp för Leah att hennes mamma sällan lyckas med att vara konsekvent,och då får legot ligga där,ja verkligen överallt och det smärtsammaste upplevelserna rent fysiskt här hemma är för närvrande att sätta foten på en stenhård vass legobit.

Då kan inte ens jag låta bli att svära åt legobitarna.

Men så kom jag med den brilijanta ideen,soppskyfflen fixar legohavet på ett smidigt sätt,och så tjofs ner i legospannen igen. Legot fick just sin existens här hemma utökad med sådär några år(!)


Idag ska det lussefiras,leah har tränat intensivt på refränger som innehåller ordet lucia och hon har även remixat en alldles egen lussesång. Moffa & momme är de lyckliga som ska skåda mitt o leahs lilla luciatåg, min medverkan förklarar jag med att ja måste ge min dotter 100% moraliskt stöd ;) eller så var det lussekatter & peppkarkakorna jag måste göra mig förtjänt av   


Tar med mig sparringsgrejjerna så ska jag hetsa lillebror till att ta ett pass :)

känner att jag måste vara lite grundtränad innan jag ger mig på boxningen på allvar.



kärlek till er!



Babylon rule them-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 14 december 2009 20:53

hur kunnde jag missa dessa? Groundations sidoprojekt,Rokamovya lysande sprakande jazz-roots-reggae,whioo vad glad jag blev när jag hittade dessa.ännu mera spirutal-roots.reggae att meditera bort kvällarna på :)   idag bjöds jag på en gratis fär...

Av emma - 13 december 2009 19:22


     Isolde,leahs absoluta bästis <3      Och så jag & min absolut mysigaste,finaste vän Madde :) ...

Av emma - 13 december 2009 19:13

Nu vet jag varför jag fortfarande bor kvar i detta landet..bortsett från att jag inte vågar flytta utomlands,så gillar jag faktiskt SNÖ, jag älskar snö rättare sagt..och idag kom lite grann,sen kan jag tycka att det är slöseri med snö,när den ändå in...

Av emma - 13 december 2009 19:09

Long before the river did turn to dustMan and man use to talk andThere was plenty food for all of themThe herb grew so freeWe thought we too must be freeBut now oh how wrong we wereWe watched the pirates come inSpittin' pon I yardAs they tore down he...

Av emma - 12 december 2009 19:29

ibland får jag en känsla av att allt inte är som det ska(eller jag vill att det ska vara) och nu minsann har jag en sån känsla. dessutom plågas jag av ont i lungorna och huvudvärk,har vart skamsligt trött hela dagen och inte alls haft ork till att ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards