Direktlänk till inlägg 14 december 2009

Rokamovya

Av emma - 14 december 2009 20:53

hur kunnde jag missa dessa?

Groundations sidoprojekt,Rokamovya lysande sprakande jazz-roots-reggae,whioo vad glad jag blev när jag hittade dessa.ännu mera spirutal-roots.reggae att meditera bort kvällarna på :)


idag bjöds jag på en gratis färgning på salong palmer :) supernöjd,och fick faktiskt komma med förslag själv,så nu sitter jag här med en emo-frilla-light ;)

kan man kalla det,svart rött,och till det min raka lugg och mitt tupperade hår :)

men jag är riktigt nöjd :Dså tackar frisören Therese för det!


Nu lyssnar jag vidare på Ya better rally med Rokamovya och väntar gladeligen på ett samtal från N

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 13 december 2009 19:22


     Isolde,leahs absoluta bästis <3      Och så jag & min absolut mysigaste,finaste vän Madde :) ...

Av emma - 13 december 2009 19:13

Nu vet jag varför jag fortfarande bor kvar i detta landet..bortsett från att jag inte vågar flytta utomlands,så gillar jag faktiskt SNÖ, jag älskar snö rättare sagt..och idag kom lite grann,sen kan jag tycka att det är slöseri med snö,när den ändå in...

Av emma - 13 december 2009 19:09

Long before the river did turn to dustMan and man use to talk andThere was plenty food for all of themThe herb grew so freeWe thought we too must be freeBut now oh how wrong we wereWe watched the pirates come inSpittin' pon I yardAs they tore down he...

Av emma - 12 december 2009 19:29

ibland får jag en känsla av att allt inte är som det ska(eller jag vill att det ska vara) och nu minsann har jag en sån känsla. dessutom plågas jag av ont i lungorna och huvudvärk,har vart skamsligt trött hela dagen och inte alls haft ork till att ...

Av emma - 12 december 2009 15:20

Oh did ya see dem, chanting fort hem soul JahSome a dem man come, fight a dutty one obeahThey want to control with violencyIn them battle for the Seventh SealBrimstone and thunder shall surely tellAll of your words of wisdom in your heart them dwellW...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards