Alla inlägg under november 2009

Av emma - 13 november 2009 19:02

sitter och mumsar på en bit lyxchoklad 86% marabou preminum ..förut var jag mjölchokladfantast men nu kan jag uppskatta en fin bit choklad och en kopp kaffe ,kanske har jag blivit vuxen ? ;)


förutom choklad så rör det sig ganska mycket i mitt huvud,,hatar att erkänna att folk hade rätt,men jag får bjuda på det.mitt hundköp var en smärre katastrof,!Min fina Leah kommer inte överens med hunden och hunden kan inte låta henne vara,jag blir ett nervvrak och en katastrof som både hundägare och mamma vilket jag inte vill. Min flicka är mitt allt,och det finns varken tid eller nerver för att reda ut hunden,  så jag väljer att låta han flytta till ett lugnare hem,och detta  med hjälp av hans uppfödare..så nu är det vi och katterna,lille Troll åker tillbaka till helsingborg på måmndag,och det kommer kännas i mitt hjärta,att jag alltid måste vara så impulsiv?


PÅ söndag ska jag få kramas igen! åh att mitt hjärta har fått sällskap av någon annans Flört


Och måste säga en sak,Madde-du är min fina vän!tack för att du finns och förgyller min vardag här i ghettot ;)



Av emma - 13 november 2009 12:40

jag,totalfärälskad,men kärleken är iväg på en liten resa.Så jag får hålla mig tills på söndag innan jag får kramas och mysa igen !

i går började jag skriva på min bok,ja tror det eller ej men mitt liv ska bli en galen roman! För det är verkligen en galen om den lilla flickan som snurrade och blommade.. och just nu så blommar det,ja det blommar!

Jag är kär!


Mys med Lilla Leah hela helgen,ja tack..

kaffe och mumsig hallonchoklad..och Idol ikväll!

Av emma - 4 november 2009 20:06

tror det är så "Illa",längtar & hoppas på hans hjärta..eller en liten plats i det iallafall!

Av emma - 1 november 2009 20:00

Men nu är jag tillbaka i bloggen igen..

mycket har hänt,mycket är som det brukar..Det som är aktuellast i mina tankar just nu är så klart "Hemliga mannen"

Och ja,han förblir hemlig sålänge jag vet vad det ska leda..just nu så pirrar det lite extra i magen och jag längtar tills vi ses igen,jag har en förmåga att förälska mig snabbt,och varför skulle denna gången vara annourlunda?


Leah är hemkommen igen och nu är familjen här hemma samlad och veckan kan börja :)

endel studier att ta itu med under veckan,men visst finns det plats för lek och bus,och kanske till och med lite dejtande.

det sistnämda återstår att se..


kärlek till er alla!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards